رابطه جریان فتنه با اصلاح طلبان از زبان مصطفی کواکبیان
نوشته شده توسط : ن ,ک

رابطه جریان فتنه با اصلاح طلبان از زبان مصطفی کواکبیان

 

دبيركل حزب مردم‌سالاري با تأكيد بر اينكه اصلاح‌طلب كسي است كه اولين باورش اعتقاد به نظام است، گفت: اگر كسي نظام جمهوري اسلامي را قبول نداشته باشد بايد در اصلاح‌طلبي وي شك كرد.

صطفي كواكبيان، نماينده مردم سمنان در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اينكه اگر احزاب اصلاح‌طلب از خاتمي يا موسوي حمايت كردند تنها يك حمايت انتخاباتي بوده است، اظهارداشت: اين آقايان نبايد مدعي باشند كه ليدر احزاب هستند يا احزاب بگويند اينها ليدر حزبي ما هستند بلكه اين موضوعات فقط مربوط به زمان انتخابات بود و پس از اتمام انتخابات، بحث كانديداتوري نيز تمام مي‌شود.

وي برهمين اساس به اختلافات ميان سران اصلاح‌طلبان اشاره كرد و گفت: در بين سران اصلاحات اختلاف وجود دارد؛ البته اين اختلافات در ميان گروه و جناح ديگري نيز به وجود مي آيد همان‌گونه كه در بين اصول‌گرايان نيز اختلاف وجود دارد.

دبيركل حزب مردم‌سالاري با تأكيد بر اينكه حركت اصلاح‌طلبي از بدو انقلاب اسلامي پيدا شده و هم‌چنان ادامه دارد، متذكرشد: اصلاح‌طلب كسي است كه اولين باورش، اعتقاد به نظام است و اگر كسي نظام جمهوري اسلامي را قبول نداشته باشد بايد در اصلاح‌طلبي وي شك كرد حال با هر اسم ديگري كه مي‌خواهد براي خود مطرح كند؛ جنبش سبز باشد يا جنبش قرمز.

كواكبيان با تأكيد بر اينكه ما در يك دوره‌اي از يك نامزد انتخاباتي حمايت مي كرديم اما اكنون انتخابات را تمام شده تلقي مي‌كنيم، افزود: اينكه بعضي‌ها ادعا كنند اصلاحات در خط آمريكايي‌ها، ضدانقلاب و براندازان است احتمالا برداشت‌ ناقصي از اصلاح‌طلبي دارند.

وي بر همين اساس اصلاح‌طلب را كسي دانست كه نظام را قبول داشته و اينكه در درون اين نظام بخواهد اصلاحاتي ايجاد شود، گفت: كسي كه نظام و قانون اساسي را قبول ندارد اصلاح‌طلب نبوده بلكه برانداز، ضدانقلاب و معاند است اما كسي كه درون نظام فعاليت كند اسمش را مي‌توان منتقد، اصلاح‌طلب يا مخالف دولت گذاشت.

دبيركل حزب مردم‌سالاري در خاتمه اپوزيسيون خارج‌نشين، برانداز، معاند و ضدنظام‌جمهوري اسلامي را اساسا اصلاح‌طلب ندانست و اينكه اصلاح‌طلبان با آنها همراهي نخواهند كرد.

 

 

 

قرآن سوزی این بار در فرانسه!

 

یک شهروند فرانسوی، در ادامه اهانت به قرآن به نام آزادی بیان و اندیشه در غرب ویدیویی از پاره کردن کلام‌الله مجید را در اینترنت منتشر کرد.

 پایگاه اطلاع‌رسانی «الیوم السابع» گزارش داد: در شرایطی که هنوز واکنش‌ها به اقدامات اسلام‌ستیزانه در آمریکا ادامه دارد، این شهروند فرانسوی ساکن شهر استراسبورگ، ویدیویی یک ساعته از پاره کردن صفحاتی از قرآن کریم را ضبط و در سایت «وب‌- تی‌وی» منتشر کرد.

این فرد که اعلام شده است حدود سی سال دارد، توسط پلیس شهر استراسبورگ شناسایی و برای پاسخگویی به این اقدام وقیح و ضدانسانی احضار شده است.

پیش از این، «آلکس استوارت»، وکیل استرالیایی، در اقدامی موهن، در فیلمی 12 دقیقه‌ای، کتاب آسمانی مسلمانان و کتاب آسمانی مسیحیان را به آتش کشیده بود؛ این حقوقدان استرالیایی که نام کلیپ خود را «کدام بهتر می‌سوزد!؟ قرآن یا انجیل» گذاشته است، این فیلم ویدیویی را که شامل پاره کردن این دو کتاب آسمانی و آتش زدن آن‌هاست، در یوتیوب قرار داده بود.

این ویدیو که از یوتیوب حذف شده است، در تعطیلات آخر هفته مصادف با سالروز حادثه 11 سپتامبر و پس از تهدید «تری جونز»، کشیش تندرو آمریکایی، به سوزاندن قرآن به این سایت فرستاده شد.

 

 

آخرت فروشی به سبک کروبی

 

مهدی کروبی در پاسخ به اعتراض یکی از هم لباسها و دوستان قدیمی اش که در مقام نصیحت به وی گفته است ، دست از این اعمال و کردار بردار و تا دیر نشده توبه کن و به آغوش نظام برگرد گفته است ، نمیدانم چرا بعضی ها فکر می کنند بیشتر از من می فهمند ، هرکس با من تماس می گیرد ، شروع می کند به نصیحت کردن و انگار که گناه کبیره کرده ام از من می خواهند که توبه کنم ، شما خودتو بگذار جای من ، وقتی چند میلیون نقر به تو اقتدا می کنند و نهضتی را شروع می کنند و روی تو به عنوان رهبر جنبش حساب باز می کنند ، آیا این انسانی است که من عافیت طلبی کنم و در فکر خودم باشم ! ، بله قبول دارم بعضی تند رویها شده است ، ولی از من نخواهید نهضت را رها کنم ، اگر اینکار را کنم ، تاریخ چه می گوید ، نسل های بعد چه میمهدی کروبی در پاسخ به اعتراض یکی از هم لباسها و دوستان قدیمی اش که در مقام نصیحت به وی گفته است ، دست از این اعمال و کردار بردار و تا دیر نشده توبه کن و به آغوش نظام برگرد گفته است ، نمیدانم چرا بعضی ها فکر می کنند بیشتر از من می فهمند ، هرکس با من تماس می گیرد ، شروع می کند به نصیحت کردن و انگار که گناه کبیره کرده ام از من می خواهند که توبه کنم ، شما خودتو بگذار جای من ، وقتی چند میلیون نقر به تو اقتدا می کنند و نهضتی را شروع می کنند و روی تو به عنوان رهبر جنبش حساب باز می کنند ، آیا این انسانی است که من عافیت طلبی کنم و در فکر خودم باشم ! ، بله قبول دارم بعضی تند رویها شده است ، ولی از من نخواهید نهضت را رها کنم ، اگر اینکار را کنم ، تاریخ چه می گوید ، نسل های بعد چه می گویند و اصلا پاسخ همین بچه های خودم را هم نمی توانم بدهم .
ملاحظه : ظاهرا شیخ هنوز در توهم رهبری فتنه بسر می برد و چنان در کبر و غرور و دروغ های خود ساخته فرو رفته است که فراموش کرده عقاب دنیا و عذاب آخرتی هم در کار است . گویند و اصلا پاسخ همین بچه های خودم را هم نمی توانم بدهم .
ملاحظه : ظاهرا شیخ هنوز در توهم رهبری فتنه بسر می برد و چنان در کبر و غرور و دروغ های خود ساخته فرو رفته است که فراموش کرده عقاب دنیا و عذاب آخرتی هم در کار است .

 

 

تجمع گروههاي همجنس باز در اصفهان

 

اخیرا برخی از افراد همجنس باز در  یکی از مناطق شهر اصفهان اقدام به تجمع می نمایند.
به تازگي برخی از افراد همجنس باز با حضور در منطقه تفریحی و توریستی کوه صفه در جنوب اصفهان ضمن تجمع در این مکان سعی در جذب جوانان به گروه خود را دارند.
گفته می شود  این محل به پاتوق افراد همجنس باز تبديل شده به طوري که همه روزه بعدازظهرها اين افراد با در دست داشتن انگشترهاي كه از نشانه هاي همجنس بازان مي باشد (PLAYBOY) در محل فوق تجمع مي نمايند.
همچنین اين افراد به صورت گروهي و سازمان يافته در محل مذکور حضور یافته و طبق بررسی های انجام شده این گروه منحرف جنسی از پيشتيباني مالي بسیار زيادي برخوردار بوده که منبع آن نامعلومي می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 13 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: